Saturday, March 31, 2012

tempat itu..




 tempat itu...
sebenarnya bukanlah tempat asalku
pada mula aku di situ
rasa awkward
kerana tiada siapa yang mengenali.

tempat itu...
lama kelamaan terjatuh suka aku 
dengan keindahan dan damai nya
tiada hiruk piruk
tiada selalu jammed.
selesa.

tempat itu...
aku mengenali mereka
yang sekepala 
sejiwa
gila-gila

tempat itu..
telah aku tinggalkan hampir lama
jarang dapat kembali.
kerana kesibukan masa
kerja
menghalang kepulangan aku.

tempat itu..
biarpun jauh dimata
namun di hati sentiasa ada.
gamitan di jiwa
bisik
bahawa tempat itu
aku rindui selalu.




auch_down

2 comments:

tinahensem said...

Saya rasa angin Port Dickson.. ^_^ hehe...random assumption.. tempat dalam gambar tu cantik Zie. Jom pegi!

JoJo said...

yup, truly indeed. its PD..hehe

jom nnt kita cuti kat pulau..hihi