Friday, September 28, 2012

Bersembunyi.



kalau dikira-kira 
dah hampir dua minggu aku senyap.
"menyembunyi diri"

no absolute reason.
kalau ada pun,
rasa macam nak buat-buat takda.

ini pun punyalah terpaksa.
kalau tak, memang tak kuasa.

macam mana nak describe pun aku tak pasti.
yang aku pasti perasaan itu,
"the feeling"
tak macam dulu.
susah lah.

sekarang aku sedang "endure"
selagi mampu bertahan, 
selagi itu aku akan terus berdiri.
sendiri.
dengan bantuan Nya. 

aku dah lemas bermain dengan jiwa
yang tak pernah faham
ataupun sengaja buat-buat tak faham.
mari bermain dengan permainan aku pulak.
ignoring, that's my game.
let see who's the winner.

cuma satu aje yang aku nak pinta,
Tuhan jangan jauh.
tolong.
Hamba perlukan Mu.
sampai akhir hayat.

 
p/s: terharu bila kata2 jadi inspirasi buat orang lain.
      terima kasih.



auch_down

No comments: