Wednesday, November 28, 2012

mere celotehan.







seems like yesterday i posted my last entry
but i have been more than a week
without a therapy.

yes.
i regard writing as my own personal therapy.
my own personal pain killer
my own personal tranquilizer.
i mean, 
this style of writing. 

its been a long journey
before i came here.
tones of works
to be done
sooner or later.

been through lots of nerve-wrecking moments
pain and distraction.
been spending lots of time of so many things
that i neglected my own self. 

****

kebarangkalian itu semakin hilang
kalau dulu nampak jelas
sekarang macam dah pudar
sedikit demi sedikit.

nak saja aku jerit
tapi jeritan itu hanya sampai 
setakat kerongkong.
yang tak terluah
di hujung bibir.

dengan cara apa lagi aku tak pasti
belum pasti.
sebab aku hanya mampu rancang
itu ini.
yang menentukan hanya Dia.

hanya aku harap
lautan tidak selalu bergelora
untuk aku terus berlayar.
 




auch_down


No comments: