Tuesday, November 17, 2009

cerita hari ini dan semalam..

haha.. tajuk bkn men poyo lagi.. bkn ape aku nk citer psl kerisauan menjelang dan semasa hari pre-register subjek yg berlangsung kt umah masing-masing...hahaha.. aku dan member yg akan ku sebut kan namanya anis amira, dan anisah (tak ramai pon) tidak henti2 menyuarakan rasa bimbang yg teramat kerna esok (hari ni la kirenye) kami perlu me"register" subjek..skema tol ayat.. huhu.. yang wat kiteowg berdebar bagai nak rak sgt tuh sampai mimpi2 nightmare bak kata anis dlm blog nyer(hehe) subjek ni sape cepat dier dapat.. so kne rebut la.. kiteowg takot terlepas subjek dan tyme yg kiteowg nak.. lgpon kiteowg da bersepakat nk satu kelas.. bkn satu kelas je, satu bilik dan reg sekali nnt..huhu.. klu pening nnt biar sme2 pening gak..haha.. pastu aku dgn berkobar2 nyer nak reg pkol 12 tghmalam 17 nov tu gak.. semangat ngn takot nyer pasal..hehe.. then dalam pkol 9.51 mlm waktu malaysia bersamaan 16 november, anis mentalipon aku.. kter nyer lptop die wat hal.. so mntk pertolongan aku utk check pkol bpe kiteowg leh reg.. aku jadi gelabah mendengarkan sore anis yg kedengaran cemas ketika itu..haha.. rupe2 nyer pkol 8.30 pg (17 nov) bru kiteowg leh reg.. naseb bek anis kol, klu tak aku tnggu pkol 12 tghmlm nnt..haru diwatnyer.. keesokan harinyer iaitu hari ini, aku bngun awal sperti bese..hehe.. kol 8 aku da bkak laptop dan online.. mse tu anis ngah ym.. then bru anisah menyusul.. anisah siap cter yg dier ngn anis nangis smlm.. betol ker anis??? memang menyekse jiwa betol, x dapat dinafikan..aku pon x tenang di watnyer.. tepat pkol 8.30 aku login.. alhamdulilah dpt msuk.. then kekalutan x berakhir di sini apabila anisah menghadapi prob utk add subjek.. then anis la yg jadi penyelamat.. akhirnya, kami berjaya menharungi saat2 genting itu dan berjaya mendapatkan subjek yg dihajati.. tiada apa yg dpt aku lafazkan kecuali ALHAMDULILAH.. bersyukur ke hadrat-Nya kerna mempermudahkan segala urusan.. terima kasih ALLAH!.. YIHAAA!!!

p/s: credit to anis yg tlah bnyk mmbantu dri awal sampai akhir.. aku xkan lpekan jasa ko.. ARIGATOGOZAIMAS friend!!

3 comments:

zimah said...

alaa.... korg dah selamat register. mcm mn dgn zmah??? huhuhuhu... sdhnya=( azie! nnt ajar zmah tau mcm mn nk register subjek sume2 bnd ni???? tau2!!! hahahaha

saffa said...

Pre-reg ni dah macam peperangan. Alhamdulillah Saffa 'selamat', kawan Saffa ada yang tak dapat apa yang dia nak.. Kelas full..
Kesian dia.. Huhu..

JoJo said...

iyer ker?? hem.. mmg mcm war dah.. berdebar2 nk login pre-reg tu..wat pun cpt2 takut klas full..tp alhamdulilah lah sume da slmat.. jmpe di sne ya!!