Wednesday, May 12, 2010

it feels so good to be back!!!

assalamualaikum...

gamaknyer, dah lme aku tak men-update-kan diri aku dalam blog nih.. last post pun bln februari lpas, skng ni da bln mei, nk dkat tiga bulan aku menyepi diri..

utk pengetahuan aku sendiri, aku skarang ngah cuti semester..heaven!! hehe.. lepas susah payah, struggle dalam semester lepas, ini lah mse nyer untuk aku merehatkan diri untuk seketika.. aku tak amek short semester pon, sbb takot otak aku plak yg short nnt...(alasan..hehe)

skng ni xder watper pon la, duk lepak kat umah jer lah, jd suriumah sepenuh mase..huhu..nak keje pon malas plak rsenyer.. skrng ni pon aku ngah berusaha menguruskan berat badan aku..hehehehe.. bukan ape, untuk kesihatan jgk..nak mendapat kan berat badan yg ideal..BMI aku skrg ni normal je, tp aku tetap nk turunkan berat jgk..tak kire!

baru2 ni nenek aku (belah ayah) telah kembali ke Rahmatullah..sedih la jgk, cme aku tak sangke la.. aku tak dapat pun tgk arwah utk kali yg terakhir.. last aku jmpe arwah nenek aku mse cuti raya cina..mse tu dia sehat lg wlupon umo dah menjangkau 80 taun.. pastu tibe2 je arwah jatuh sakit.. tu yg rse cm unexpected sket.. semoga roh arwah dicucuri rahmat-Nya..Amin..

emm..dah tak mau sedey2.. pasni post2 aku yg ok2, bek2 jer.. tak mau lgi emo2.. sket2 bleh la kan..hehe.. em, enough for today.. nnt aku akan post entry2 lagi.. smuga berjumpa lagi..

wassalam..

No comments: