Wednesday, May 26, 2010

segalanya tak menjadi....

assalamualaikum..

emm, agak lame jugaklah aku tak update. tadi pun just post lirik lagu.. macam takde keje jer kan.. padahal tiap-tiap hari aku bukak blog nih.. bila nak start type, tibe2 semuanye BLURR.. kabur pandangan minda aku, last2 scroll mouse naik, pegi atas belah kanan then tekan pangkah..

semenjak dua menjak nih, segalanye yang aku cube buat semua tak menjadi.. hari tu bukan main lagi berjanji taknak emo2 dalam blog dah.. bukan nak emo, tapi aku kena luahkan jugak..

tapi betul la, ape yang aku nak buat semua tak jadi.. tadi rase macam nk tukar background blog nih, last2 tak jadi. pastu tadi bukak FB, boring dan boring dan terus boring.. aku dah naik jemu pulak dengan FB nih.. maybe satu hari nnt aku aku deactivate account aku kot.. tengok la mcm mane..

pastu aku bukak la blog2 novelis yang aku minati(sambil layan lagu jiwang favourite aku), rase macam best plak tengok gaya bahasa dieorang dalam blog tuh.. sebab tu la entry aku nih macam skema2 sket..hehe..

aku pun ade tulis cerpan (bukan cerpen).. tu pun tak menjadi.. da tulis separuh tapi sampai sekarang tak sambung2 lagi.. padahal idea membuak2 kat kepala otak nih.. macam nak tulis, last2 aku surf internet.. tak sambung jugak.. maybe one fine day.. aku tulis cerpan utk diri aku sendiri saje.. tak pernah pun owg bace cerpan aku.. sebab aku tak bagi..hahaha.. aku memang minat jugak menulis.. kalau kowang nak tau la..

emm, berbalik pada citer aku nak deactivate Fb tu, sebab aku berasa agak jelik dan nak muntah membaca status yang berunsur kan bangga diri a.k.a. riak.. menyampah macam sampah plak.. kepada kawan2, bukan korang.. ade larrr...

ada lagi satu yang buat aku rase sedih.. ahad nih, ex classmate sekolah aku ade la wat gathering.. the problem is, aku maybe tak dapat nak join sekali sebab family aku memang tak balik PD minggu nih.. tertekan betul aku.. memang aku nak sangat join, tapi bila family sndri pun tak support asyk nak kritik jer, bengang la jugak.. malas nak citer la masalah family aku nih..

rase macam banyak plak aku membebel malam2 yang hening nih.. ok bye2 lah..
wassalam...

No comments: