Monday, December 31, 2012

Ketenangan yang ditakuti.



 mood exam.
terasa diri macam android.
bukan smartphone ok.
android macam robot.
Robocop pun boleh.

lagi tiga papers belum jawab
inshaAllah jawab tak terjawab
akan tejawab dalam dewan exam nanti.

tengok title.
pandang lama-lama.
tenung.
haha
siapa suruh ikut.
okay, title yang agak poyo bak kata orang KL.
tapi itu lah.
apa? 
entah, merapu lebih.
sah kau gila.

okay back to the main point.
kembali waras.
Final exam semester ini terasa lebih tenang.
takda rasa kalut sangat.
tapi ketenangan itu menakutkan aku actually.
takut effect result.
"Apakah??!!"
atau dalam bahasa Englishnya 
"What the...??!!"
takda kena mengena langsung dengan result.
mungkinkah kerana terdapat gap
antara subject yang membuat aku tenang?
aku pun tak berapa nak sure hal ni. 

tapi kalau ikut logik akal,
semua ni tak logik dek akal
atau pun kasar sikit bunyi,
"akai ada ka?"
mana boleh effect.
usaha yang boleh bagi effect.
kau tak usaha, tak dapat.
kau usaha, inshaAllah dapat.
simple, 
macam makan kacang mengelembu cap Ngian Yin.
selebihnya berserah kepada yang Maha Berkuasa.
 
 kesimpulannya,
entri ini sangat tak berasas.
takda motif.
yang berasas sekarang ini ialah
wayar otak aku dah bercampur kaler.
tersilap connect aku rasa.
kena panggil mekanik.
"Pak mekanik..ooo..Pak mekanik!!!"
"tolong betulin otak gue!"
okay, bai.


 P/s: kecelaruan akal kot budak ni.
        sadis betul ending.

auch_down

No comments: