Sunday, August 8, 2010

mau update sikit la..

Assalamualaikum..

rasa macam dah lame tak mengaktifkan diri dlm blog nih..
ye kawan2, sangat banyak perkara yg lebih menuntut perhatian 
sampai takde masa nak update blog, nasib baik belum bersawang lagi..
minggu depan saja sudah ada tiga assignments menunggu dalam waiting list
untuk disiapkan sekaligus dihantar ke meja, atau bawah pintu bilik pensyarah.
itu dah memang menjadi lumrah andai assignment perlu dihantar pada hari minggu
sangat pelik pensyarah disini kan kawan2..hahaha

jap2, sekarang dah masuk bulan Ogos?????
aku sendiri tak perasankan hal yg itu..
see, sangat sibuk sampai dah masuk bulan kemerdekaan tak sedar.
tapi satu aku tak lupa, RAMADHAN 
inshaAllah, lagi beberapa hari Ramadhan bakal menjelma..
bulan yang penuh dengan keberkatan dan RahmatNya..
Alhamdulilah, aku masih sangat bersyukur
sebab dipertemukan lagi dengan bulan rahmat ini
dengan kondisi yang sihat dan masih bernafas..
terima kasih Allah..
azam aku untuk Ramadhan tahun ni,
semoga ia lebih baik dari tahun2 yang sebelum..Amin.

mau cakap apa lagi yer..
sekarang aku sangat addicted kepada satu novel ni..
baru saja beli, tu pun macam saje2 sebab nak perabis duit
tapi tak silap keputusan rupanya aku.
novel itu sangat best, besh dan besht
ini merupakan kali kedua aku mengulangkaji novel tersebut
taknak bagi tahu novel ape..hehehe.. jahatkan..
disebalik kesibukan membuat dan menyiapkan tugasan
sempat juga aku mendalami novel tuh..
nak buat macam mane, sangat addicted..
dah macam dadah pulak.. 

oklah, mau sambung keja la..
nanti tak siap aku pulak yang meraung tak berlagu
sebab markah kena tolak..
ganbatte dan aja2 fighting untuk aku..
dan kawan2 yang senasib dengan aku jugak..

^___________________^



No comments: