Friday, September 17, 2010

Raya yang tak macam raya..

Assalamualaikum..

dah berapa hari aku tak menaip
 sebab tak tahu nak taip ape lah.
bila bukak laptop, pasang broadband 
first bukak facebook macam biase la..
lately pon aku merasakan yang FB dah semakin boring
tak tahu nak buat ape bila dah online 
 lepas buat procedure untuk bukak blog ni, 
aku pun ketip2 jari, baru start nak menaip 
tiba2 blackout habis.

nak buat macam manakan..
takde ilham nak menaip.
even dah dengar lagu "kau ilhamku" yang Man Bai nyanyi
dua tiga pat kali pun ilham tak keluar lah.
aku pun terus bukak lagu lain
"aku dah bosan" Search. 

Raya pun dah tak macam raya dah.
yang meriahnya raya ni masa Raya pertama, kedua ngn tiga je
 yang lain2 dah macam kurang sikit perisa nya..
aku ni pun merasa raya ni masa kat kampung je lah
bila dah balik KL ni tak terasa langsung
betulah cakap orang raya kat KL ni memang tak best
aku ingat nak balik PD, tu memang kena tu..

 dah memang takde apa yang boleh aku keluarkan dari otak ni
setakat ni jelah yang mampu, nak kena dengar lagu lain pulak
mana lah tau tiba2 idea nak singgah masuk..
^__^ \/

No comments: