Tuesday, September 28, 2010

XPDC ke Gua Tempurung

Assalamualaikum..

pada hari sabtu yang lepas, 
saya dan beberapa orang kawan saya 
telah mengikuti XPDC ke Gua Tempurung..
Hapeda, macam karangan budak darjah enam..
seperti yang korang semua baca kat atas, 
aku telah ber'xpdc' kat Gua Tempurung yang terletak di daerah Gopeng Perak
yang telah aku panggil "gua Tengkorak" sebab salah sebut
dan akibat nya aku telah digelakkan oleh kawan2 aku..adeh..
saja2 je pergi, utk release tension..
memang terbaik lah pergi sana..
warning, pada sesiapa yang tak berapa adventurous
baik la tak payah nak pergi, sebab memang memenatkan..

pada aku memang seronok lah pergi sana..
Xpdc bermula pada jam 7.30 pagi
kami bertolak dengan bas uia menuju ke destinasi 
yang mengambil masa kurang lebih 2 jam.
tiba disana kami terus letak barang 
dan kami telah dinasihatkan utk tidak membawa apa2 barang 
kecuali lampu suluh.
so, tak adalah gambar dalam gua..
memang sangat thrill dalam sana..

 muka2 penat lepas xpdc. nilah pintu masuk ke gua

 jalan bermulanya cabaran..

 
muka kawan2 yang gelakkan aku

 sorang ganu, seorang kelantan

 eh2, tu macam aku je..hehe

sempat snap gambar rumah perak dalam bas.

kalau ada lagi program2 chill dan thrill macam ni memang aku nak pergi!
^__^


No comments: