Monday, June 21, 2010

~Disebalik Lagu....~

Assalamualaikum..
malam yg hening ni, tiba2 aku terpanggil utk wat slot malam.. hehehe.. iaitu slot "Disebalik Lagu"..huhu.. yerlah, dah xdpt nk wat kt tv, wat kt blog pon ok lah..hahaha...utk malam ni, aku memilih lagu "Terminal Cinta" yg di popularkan oleh kmpulan samudera.. nama lagu pon dah cukup unik bagi aku.. cmni lirik lagunyer..

sejauh mana lagi perlu kususuri
menjejak kepastian emosi rindu
mungkinkah aku ini terminal yg tak pasti
untuk kau melepaskan
musim sepimu

dimana kan berakhir kesetiaan ini
apakah seusia penantianku
semakin bergoyah kasih
kabus apa.........menyelam harapan
hingga lupa..cinta yang pertama
kembalilah.....ke jejak yang dulu
kalau esok...tiada mentari..

kasih suci nan abadi
masih dihatiku..kalau nanti kau mengerti
ertinya cintaku ini..

seandai mekar lagi harapan yang pasti
jangan bersimpuh lagi dalam tangisan
setia hanya satu jika berderai
kasih ku pasti berpaling
pada yang mengerti...

---> nape aku pilih lagu nih.. sebab aku suke dengan pengguna ayat2nyer.. best sekali..yg paling aku ske skali ayat yg aku bold green tuh.. mendalam maksudnyer tuh.. mule2 aku dgr lagu nih, xde la ske sgt tp muzik dier wat aku tenang.. finally, maksud disebalik lagu nih ialah, jgn berputus asa.. tu jer..
oklah, semoga bertemu lgi dlm slot yg akan dtg..




No comments: