Sunday, November 7, 2010

curi2 time kejap...

Assalamualaikum..

curi masa kejap je ni memandangkan lama tak post something
bila tengah exam ni semua benda jadi dull..
sekarang tengah gap lebih seminggu, 
next exam on 9th October. 
sapa kata best gap lama2 ni, 
memang la ada time nak study, 
tapi menyeksa jiwa dan raga tau.
dah la kena cover dua subjek ni
mana tak nya, 10th pun ada exam jugak
 selasa Drama, rabu Science of Quran
sangat irony kan?? huhu 

tapi dalam mood2 exam ni sempat jugak 
aku perabih duit ptptn yang tinggal nyawa2 ikan
 buat beli novel, aku kan hantu novel,
spesis apa jangan tanya..


  
ini dia aku persembahkan, 3 ceritera dalam satu naskhah
sebenarnya aku beli ni sebab penulis yang ke-3 tu, Nasz
aku memang dah jatuh suka..jangan salah anggap
jatuh suka pada cara penulisan dia yang simple dan brutal..
brutal?? haha, sempoi actually.
sejak aku baca novel solo pertama dia tu.
kepada sesiapa yang suka cerita yang tak jiwang2 sangat
bolehlah layan si Nasz ni punya cerita. 
yang lagi dua penulis tu pon not bad, best jugak.

okay, enough of promoting.
let's get back to note and books. 
dah menyeru2 dah tu.
papai.. ^ ^ V

No comments: