Tuesday, November 2, 2010

satu paper sudah selesai...

Assalamualaikum..

Alhamdulilah, semalam satu paper telah berlalu
paper Islamic Aqidah.
InshaAllah aku dah cuba jawab dengan sebaik yang mungkin
sekarang tawakkal jelah.
soalan tadi mencabar minda jugaklah
lagipun subjek ni dia taknak tengok fakta sangat
tapi macam mana kita fikir dan relate-kan dengan isu semasa
jadi tu yang agak susah sikit
faham2 jelah, mana lah cukup masa sangat nak berfikir
dengan sehabis baik dengan masa yang diperuntukkan cuma dua jam
bagi aku tak cukup dua jam tu, tak sedar pun masa dah berlalu 
tapi aku dah buat sedaya mungkin 
cuma aku berharap Lecturer aku tu lembut sikit lah hati dia
masa tanda paper tu nanti.
next paper, minggu depan..
lambat lagi tu, tapi tak bermakna boleh relaks dan enjoy
gunakan masa dengan sebaik mungkin 
inilah masanya nak pulun ye.

kawan2 semua yang tengah exam tu,
Aja2 Hwaiting!!

No comments: