Wednesday, November 3, 2010

"Sape nak hadiah free dari Paris? =)"


sambil2 blogwalking, cuci mata sebab mata dah berbulu baca note2 exam
aku terjumpe satu contest yang best ni:



kenapa aku rasa best? sebab, nama blog aku pon dah 
ala2 Perancis punya nama. "Le Cucoq La Kodok" 
jadi aura untuk join tu terasa lebih kuat..hehe 
lagipun aku rasa contest ni lain dari yang pernah aku tengok
sebab korang tak payah nak bersusah payah nak menang..
sebab contest ni agak mudah.
  
dan hadiah yang di-offer-kan pun best jugak; 
                             5 souveniors yang akan dipos khas oleh  
                                     Cik Farah dari Paris.
mungkin akan di up kan lagi bilangan hadiah. 
mkin ramai, makin banyak hadiah. 
up to us bebes. =)

jangan main2, hadiah yang diimport khas dari Paris, 
segar dari ladang. jadi orang macam aku yang tak 
pernah menjejakkan kaki kat Paris ni, kalau dapat hadiah pun 
dah Alhamdulilah..hehe 

tarikh tutup nye ialah:
20.11.2010 , 12.00PM 
still ada masa lagi kawan2..
aku nak tag:

No comments: