Tuesday, October 19, 2010

Borak2 Tin Kosong....

Assalamualaikum..

rasa2 nya dah lama kita tak borak2 kosong kan
asyik2 update pasal drama je kan.
em, hari ni nak borak2 kosong je la.
wah, sekarang dah bulan Oktober, 
tak lama lagi bulan November, 
lepas tu bulan Disember.
kejap sangat masa berlalu
rasa macam baru je sambut birthday yang ke 20 
bulan Januari dulu.

sama jugak lah dengan study, 
sekarang dah masuk minggu akhir kelas 
minggu depan sudah mahu final exam.
rasa macam kejap sangat, 
rasa macam baru tadi je aku susun jadual utk register subject
memang macam2 berlaku semester ni
sweet & sour 
oh ye, aku sudah pun pre-register utk semester akan datang.
dan juga pre-register utk mahallah.
semester depan lebih mencabar dengan subjek yang semakin mencabar
contact hour lebih banyak dari biasa
dan juga sudah mula ambil subjek arab.
memang kena refresh balik ni sebab dah lama tinggal. 
okai, ni list subject untuk semester 2, 2010/2011 
Introduction to Sociolinguistics
Grammatical Analysis
Introduction to short story & novel
History & Civilization
Islamic Ethics 
Arab
Bahasa Melayu Lanjutan
Leadership

apa lagi ye..emmm..
oh ye, minggu ni juga aku hadapi dua kehilangan.
kehilangan pertama:
arwah atuk aku telah kembali menghadapNya semalam
berita yang sangat unexpected 
semoga Allah mencucuri Rahmat pada roh atuk. 
Al-Fatihah
kehilangan kedua: 
adik lelaki aku, sudah pun kembali ke Mesir tadi
untuk meneruskan perjuangannya menuntut ilmu
sedih juga lah, terasa kehilangan sebab
dah kurang seorang ahli rumah yang sangat ceria
nanti kalau aku tengok korea mesti teringat adik aku.
takpe lah, for the sake of knowledge
semoga kita jumpa lagi tahun depan
inshaAllah. 

rasa2nya dah penuh tin kosong dah ni
dah tak jadi borak2 tin kosong dah
oklah, nanti update lagi okai..
^___^ v

No comments: