Tuesday, October 5, 2010

stress tahap petala ketujuh

Assalamualaikum..

untuk dua tiga minggu ini 
aku akan menghadapi sedikit gangguan emosi dan mental
lantaran terlalu banyak kerja, skrip, hafazan 
yang perlu dihafal for the sake of markah
minggu depan ada drama performance
minggu ini ada tasmik untuk study circle

minggu depan juga aku ada
test untuk transcription and oral untuk subject Phonetics
jadi part mana yang tidak akan buat aku tidak sakit mental?? 
lepas selesai semua kerjaan ini aku mahu sangat
jerit merdeka even belum final exam lagi
sebab 'mereka2' di atas ni buat aku tido tak kenyang
makan tak lena, mandi still basah ok.. 

jadi aku terpaksa mengurangkan aktiviti berblogging ni
inshaAllah lepas selesai semua aku akan kembali
doakan kejayaan aku
dan juga doakan agar aku tak jadi gila
^_^

No comments: