Monday, July 12, 2010

aku dah ade kat Gombak..

Assalamualaikum..

semasa aku tengah menaip post ni, aku da ade dlm bilik aku kat UIA.. sudah bermula balik kehidupan aku sebagai seorang student.. agak penat la arini.. kelas pagi, so kne bangun awal sket la kan dari bese..  then, pagi2 lagi sudah berangkat menuju ke kelas pertama utk semester ini, iaitu Reflection on Prophetic History.. emm, aku tak tau la nak cakap cmne, lecturer tu agak lambat sikt dalam berkata-kata, so wat aku cm penat nk tunggu ape yg dia cakap.. dah la aku ade dua kelas ngan dia, Science of Quran jugak dengan dia.. masak la aku sem nih.. then, dalam pukul dua, kelas drama oleh kak mei.. sngat best kerana lecturer tu sngat sporting dan sense of humor die sngat tinggi..ahaha.. selepas drama, kelas Islamic aqidah yang membuatkan aku ragu2 sebab kelas ni amat berat subjek nyer.. aku takot xleh bawak je..
lebih kurang dalam pukul 5 lebih aku smpai kat bilik.. xleh nak terus wat "miracle landing" sebab katil xpasang cadar lagi.. aduh, kne kemas2 dulu baru leh rehat.. pas kemas2 xleh nak tido lagi sebab badan aku rse sangat melekit..so, aku pon g la  mandi dulu.. after solat maghrib terus on9.. sekarang ni badan aku terasa amat letih.. tapi tak mau tido la plak.. Alhamdulilah line kat sini amat pantas.. ok la, stakat tu je update utk kali ni.. bai2..

No comments: