Tuesday, July 20, 2010

sorang2 malam nih..

assalamualaikum..

sorang-sorang je aku malam ni. tak turun g makan ngan member2, sebab aku rase malas la plak.. sejak dua menjak dan tiga menjak nih, aku semakin boros..ahaha.. mentang2 duit ptptn aku dah masuk.. skrang nih kat uia dok buat la plak booth jual macam2.. semalam aku beli cardigan even aku dah ade.. hari ni aku  beli blouse pulak..

kalau nak disingkap balik sejarah silam aku dulu, aku bukan lah seorang yang kaki shopping, window shopping pun tak.. malahan dulu aku sangat benci shopping sebab sangat membosankan.. paling aku tak suka sekali, beli baju.. boring sangat2, nak kena pilih saiz la, cantik ke tak lah.. dulu aku suka pergi bookstore je sebab aku sangat suka baca buku..

tapi sekarang ni aku dah beralih arah plak..aku pon tak pasti sejak bila minat aku terhadap shopping ni berubah.. pantang ade duit mesti nak beli itu la, ini lah walaupun sebenarnya tak penting sangat benda tuh.. camner aku nak buang habit ni yer? tapi stakat ni aku belum lagi masuk ke lembah yang bernama shopaholic.. masih leh control lagi..

pasni, duit kena jimat2 la.. kang takde duit baru nak terngadah.. betul ke?? hehe.. oklah, daaaa....

No comments: