Sunday, July 4, 2010

hari ni la plak..

assalamualaikum wbt..

hari ni len sket dari biase2.. kalau kebiasaannya aku dok umah je, lepak2 tgk tv, boring2 la.. tapi td aku telah pegi piknik dengan abang dan bakal akak ipar aku mandi sungai.. so, ade gak la aktiviti tuk ari ni.. penat, tapi best.. air sejuk yang amat, dah la pas ujan,, amek ko, mengigil2 mandi tadi.. ahaha..
aku sebenarnye ngah boring malam ni, so, aku nak hilangkan boring ni dengan membuat tag dari cik Farysa.. 

  • Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama itu?
Le cucok La Kodok..aku letak name tu sebab its kinda interesting bg aku.. gabungan malay ngn Paris (sebut gaya org perancis).. maksud nye cucuk kodok la..
  • Jelaskan kenapa, bagaimana anda boleh dapat idea nak letak URL blog anda?
mule2 aku tak tau nak letak ape.. pastu babyhearty ni memang da sebati dengan hati aku.. gabungan panggilan aku dengan someone..hehehe
  • Bila blog anda mula beroperasi?
blog aku mula beroperasi pada disember 2009, atas dorongan member blogger aku jgk iaitu cik Farysa dan cik anis..cume yg sedih sket aku xigt bape aribulan.. -___-
  • siapa follower pertama anda? 
kalau follower pertama aku creditkan award tu kepada cik anis dan cik farysa..clap..clap..clap..
  • Ucapan anda kepada si pemberi award
berbillion ucapan terima kasih la yer..
  • Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award istimewa ini 
sume2 la aku tag..

No comments: