Friday, July 2, 2010

dalam suka ada duka..

assalamualaikum..

rase cm malas je nak update semenjak dua menjak ni.. yelah, cuti pon da hampir2 ke penghujungnye.. so, mood pon suam2 kuku je la.. aha, aku telah mendapatkan apa yg telah aku hajati selama ni.. iaitu LAPPY! alhamdulilah.. sebuah lappy berjenama Compaq Presario CQ42... cm ni la upe nye..




okey la tuh kan.. ok, skrg nk cter psl features nyer..

- INTEL PENTIUM T4500 (2.3GHZ)
- 1.40 LED
- 500GB HDD (SATA)
- 2 GB DDR 3 RAM

amacam, okeh x?? hahaha, banyak juga free gift yg aku dapat.. xpyh la nk list kan..huhu
tapi disebalik kegembiraan aku mendapatkan lappy ni, aku sedang berduka kerana hape aku rosak!! bukan rosak jahanam cmtu, tpi aku takleh nk menerima call dri org, padahal org yg kol tu leh dgr suare aku.. mmg la x rosak sgt tp ape la ertinya hp kalau xleh nk kol.. aduh, nilah yg aku malas kalau gne hp yg sophisticated nih..
skrng ni aku tgh pening memikirkan hape aku tuh..dah la minggu depan aku nk msuk U blek dah.. nk repair? aduh, msti takes time pnye la.. so, aku nk kne pkir skrg ni, bye2..

2 comments:

farysa said...

mcm fon mak aku weh
tak silap aku tu sbb speaker rosak

JoJo said...

ha,ah kot.. yg wat aku geram tuh, tyme2 nih la bru nk rosak.. aku nk kne pi beli hape yg baru la plak.. hp nih klu repair aku gerenti akn rosak blek.. adoyai..