Saturday, July 3, 2010

apo nak jadi nih...

Assalamualaikum wbt..

sekarang ni aku dan member2 aku sedang menghitung hari utk ape? diijabkabul kan, jauh lagi..hahaha
untuk masuk dan setat belajar balik di Universiti Islam Antarabangsa.. amek penuh aku taip.. kalau nak di kira2 la, aku rase student UIA yg lambat masuk kalau nak dibandingkan dengan U len dalam muka bumi Malaysia nih.. kalau aku silap betulkan aku yer..
kalau aku tengok kt laman sesawang FB, skema btol, ramai la antara kawan2 aku yg U len udah melapor diri.. ceh, mcm askar plak..huhu.. tp student UIA still lagi bergolek2 atas katil, lepak2 dan sewaktu dengannya.. bagi mereka yg lepasan Pusat Asasi UIA, akan register dulu yer.. pastu baru kami yang dengan kembang idung nyer, konon nyer da senior..
kalau korang jenguk2 bilik aku, kalaulah, korang akan mendapati bahawa bilik aku kemas seperti biasa, tiada beg2, baju2 nak wat blek asrama.. langsung tak ade, nada.. aku masih tak prepare pape pon untuk blek ni. ade lah jugak aku beli barang2 sket, yg asas2 la mcm sabun mandi, pencuci muke and so on la.. baju2 masih seperti sediakala.. dalam lemari lagi..
maybe last minute atau waktu2 kecederaan, (mentang2 tgk musim bola) baru aku akan mengemaskan la.. ade sesape nk kemaskan untuk aku?? ehehehe..
ok la.. tu je la kot untuk ari nih.. ok daaa..

2 comments:

farysa said...

aku bwk satu beg je weh
bju2 suma yg lain aku xbwk blik pn aritu
dk umh blasah bju kak aku ja
haha

JoJo said...

owh.. aku kne pndah blek ko tau x.. dats why aku kne angkut blek sume barabg aku.. hampeh tol UIA ni, sistem ntah pape ntah..